«förlåt för att jag mest bara gör sånna här inlägg om hru jag mår osv...men måste skriva av mej och när jag gör det så gör jag ju såklart det på bloggen..men jag skriver inte allt det här för att ni ska läsa,ni väljer ju själva om ni vill lägga er tid på att läsa eller inte..» att få veta att du ska flytta enu längre bort dan innan du ska flytta får mej bara att må enu sämre...av att veta att du skulle kunna göra vad som helst för att slippa flytta gör mej också
bara enu mer svagare,det är du som har satt dej i det här...men jag hatar att se dej må dåligt,av att bara svika dej
få mej att hata mej själv, jag vet att den personen du litar mest på som inte gör så som jag gjorde,den personen är jag,vi berättar allt för varann, allting som har hänt på den sista tiden vill ja bara glömma och börja om på nytt , jag vet att vi skulle klara det,ska försöka med allt för att du ska ha det bra , vet att du skulle ha gjort likadant för mej, kommer inte ge upp , kommer inte sluta fören jag vet att du mår bra.Jag trodde inte att det skulle blli så här,jag trodde inte att jag skulle må så här,helt ärligt trodde jag att det skulle bli lättare
/bättre om vi var isär ett tag men det har bara fått mej att fälla tårar varje jävla kväll,varje gång jag är själv,när jag sitter helt ensam så känner jag bara tårarna rinna ner...jag säger itne det här för att folk ska tycka "synd" om mej,för helt ärligt bryr jag mej itne om vad folk tycker,just nu skiter jag i allt,folk får säga vad dom vill men jag vet hur jag känner , skriver itne heller  det här för att bara få uppmärksamhet för det ärr itne det jag vill ha nu.Jag älskar dej förevigt syster/bästavän♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0