¡d∂

hejhej,ligger här i sängen medans typ alla
andra sitter i skolan chiiiilll (h
nae men var på möte förut eller möte..
satt bara i väntrummet och
vänta på mamma,kude lika gärna
ha gått till skolan eftersom jag inte fick
vara med,men fick välja själv
om jag ville till skolan efter det men självklart
väljer jag ju att stanna hemma hehe
Väntar nu på Sabina so flyttar
om...några timmar och så
kommer Juliaa trorja :)
Är sjuuuukt trött ska passa på och sova lite innan
´dom kommer så jag orkar ikv,så måste
jag duscha med underbaart,
en vaaaarm dusch,julia mitt varmvatten kan visst
bli dövarmt ;)
iallafalll fikade nyss med mamma och
hennes kompisar,haha så
jävla jobbiga,sitter nu och pratar
med Julia i tele fast Robin har tagit hennes mobil
haha så jävla störd,helt hyper eller vad man
kan säga,iaf fick en stoooor godispåsse förut,
kommer bli fet hiehiehie
nu mpste jag sitta och vänta på att Julia
ska ringa igen innan jag får sova,men
bloggar senare , puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0