When I see your face There's not a thing that I would change Cause you're amazing Just the way you are And when you smile, The whole world stops and stares for awhile Cause boy you're amazing Just the way you are

Min rubrik fick min data att lagga sönder.
Ligger iallafall och lyssnar på den låten nu, tröttnar
aldrig på den. Ska snart fixa mej för att soova
men kommer itne kunna sova så kör
nog på ett natt inlägg senare. Följer med Julia
till läkarn imorn vid halv 9 så det betyder
att jag inte kommer till skolan men vi ska ju endå bara ha
brännbollsturnering imorgon , och jag vet ingenting mer
än att vi ska ha med matsäck. Måste bara bertätta en grejj jag inte
är stolt över, jag har en hamster som heter Ludde haha , jag kan
itne hålla honom om jag inte har vantar för han bits, en gång
bet han mej i näsan och hängde kvar haha...Men iallafall
han börjar bli gammal nu så jag tänkte vara snäll och ta upp honom och
bara klappa honom sen gled han ur min hand ner på golvet och skada
tassen, han ramla nog 3 gånger ner på golvet. Känner mej hemsk..
Så nu går han och lider i buren, ae usch hatar mej själv.
God natt"

Kommentarer
Postat av: müllner

hmm undrar var du fick just de orden i rubriken ifrån hihi :)

2011-06-13 @ 23:34:41
Postat av: Anonym

Jag hatar också dig Ida,du är inte ensam <3

2011-06-14 @ 07:39:05
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0