What are words If you really don't mean them


God kväll! ligger och degar i min säng framför Jersey shore, har nog aldrig varit så här uttråkad,och vädret gör det ju inte mycket bättre! Mamma kom hem med mina älskade piggelinER förut så nu drogar jag det, dom är snart slut..shIIIIIIt !! Har somsagt sjukt tråkigt så tänkte berätta lite om veckan. Träffar Julia imorn,och Sabina kommer ääven hit och sover kvar , Julia sover också KANSKE kvar. På tisdag kommer Emma vid 11!Vet inte än vad vi ska göra men hon stannar kvar till 5. Resten av veckan vet jag itne vad som händer , ihelgen är det midsommar som dom flesta vet , och har inga planer då helllller fml..SÅ OM NÅGON KAN SES DÅ HÖR AV ER TILL 0762250335!!! hihi kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0