Jag skulle ge dig Allting du pekar på Men bara när du inte hör Vågar jag säga så

Hejhej, sitter och skickar bilden till Julia som sitter brevid mej.
Ska nog snart hem , eller blir snart utkastad rättaresagt
av Julia. Så drar snart hem och äter mcdonald's. Fårse när Sabina
kommer kommerrrr, fint sommarväder!! eller?
Ändrade planer Peter( Julias(och min)pappi) bjuder på tacos!
Så stannar kvar här ikväll och inatt även inte Jullan vill älskar dej pluttis.
Hon sitter och skrattar för sig själv medans hon målar en bild på några som
slåss? Tror jag kommer vara med i bilden..så håll utkik på hennes
bloggg --->http://juliasbloggisbest.blogg.se/ PUSS



Sabina Olsen, världens finaste tjej.

Jag älskar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0