i want the world to see, what you mean to me.

Julia Eriksson. Världens finaste person. Behöver skriva av mej lite
och har så mycket att säga till dej så varför itne. Vill börja med att tacka för allt.
Ingen förstår vårt "band" som vi har ,det är speciellt, ingen förstår hur nära vi står varann .
Folk får snacka/ försöka sära på oss , men dom kommer aldrig lyckas. Det kommer
vara vi livet ut och ingen kan förstöra det. Vi har känt varann i så många år nu, vi är varje dag
och jag tröttnar aldrig. Vi gör typ nya grejer hela tiden , sommaren med dej kommer bli hur
grym som helst! Du är en så jävla bra person, hur jävla underbar som helst. Du
är som min syster, du är så otroligt lik mej och då menar jag insidan. Sjuk humor har du också.
Klart vi bråkar , men vem gör inte ? alla har ju små tjass men våra slutar med slagsmål haha
helt sjukt att vi blir sams så..Ingen kommer förstå inte ens du kommer förstå hur mycket du betyder för mej.det går
inte ens att beskriva , jag älskar dej allra bästa du .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0