Så det som slår mig när jag skriver i rim Är sådana saker som jag tänker när jag glider omkring

Hejhej!
Vi skulle ha en film-kväll,men filmen haacka så istället lyssnar vi på musik och bara chillar LÅTER FETT NICE!!!
Tidigare idag var vi somsagt på stan och letade efter hanna i 3 timmar...Julia gick runt och fråga folk om 10 kronor till telefon grejjen niiiivet H3H3h3h3h iallafaall vi drog till hemmakväll och köpte maassa gott.Imorgon drar vi ner till staden igen och dååå köper jag en hårfärg ,  tänkte färga mitt hår chokladbrunt nu innan skolan börjar!kysyyyyyysysys

Kommentarer
Postat av: hanniiis

HAHAHAH, tycker näääästan synd om er!! Bättre lycka nästa gång <3

2011-07-20 @ 01:03:17
URL: http://hannamathilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0