så många frågor som ingen kan svara på

Hej.
Jag mår inte bätttre av att ta en paus här,så därför fortsätter jag
med det jag gillar alltså att blogga.Så kommer iallfall
slänga in ett inlägg om dagen. Inatt sov jag hos Julia , och vi
gjorde ingenting,såg på tv oså.Ikväll stannar jag bara hemma.Vädret
suger ballle så-ni-vet.
Känns som det var en evighet sen du försvann, men endå var
det bara två dagar sen. Du är så saknad av så många människor,min
egna pappa. Tårarna vägrar komma ut,allt känns så tomt. När jag
tänker tillbaka på alla minnen som vi har tillsammans så blir det bara svårare
och svårare att andas,allt bara stannar, jag är inte van vid sånt här.
En sak vet jag att jag skulle aldrig klara mig igenom det här utan alla som
stöttar mig vänner/släkten även sånt folk jag knappt pratar med.Verkligen tack
till alla er!
Jag vet att du har det bra nu.
Vi tänker på dig. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rip!

2011-07-02 @ 16:56:43
Postat av: Amanda Westerlund

Oh, Ida!

Jag vet att vi inte känner varann så där super bra, men om det är något så är det bara att säga till. Okej?

Förstår att det är jätte jobbigt för dig det här gumman.

R.I.P <3

2011-07-02 @ 23:09:48
URL: http://amandaeveline.blogg.se/
Postat av: julia

ida, jag finns för dig, även fast vi inte känner varandra så jätte bra.

r.i.p <3

2011-07-03 @ 00:48:00
URL: http://juliayes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0