jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag

-bild från skåne.
Det kommer nog komma en del bilder på Ammie eftersom det är dom enda nya bilderna jag har nu,
men jag ska fixa nya ganska snart.
Jag Vaknade vid 11 och fixade frukost direkt eftersom jag hade vaknat flera gånger tidigare
imorse av att jag var jävlit hungrig,haha INTRESSANT nae men idag vet jag inte om jag och Julia drar till stan
och kanske fikar , det berorpå om hon bjuder hihi. Senare vet jag itne vad vi ska göra , hittar väl på något.
Får inte så stor lust att gå upp och fixa mig pågrund av att vädret suger så Julia jag kommer om några..timmar.
Nu ska jag sätta på musik och som jag bestämde typ nu så börjar jag dagen med att städa mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0