jag skulle aldrig klara det utan dig vid min sida


Linnet är köpt för någon vecka sen.
Hej! Jag och Julia har bestämt oss för att dygna i 72h alltså 3dygn. Tror ni vi kommer lyckas? tror inte...
Julia.Vi drog ner och köpte energidryck förut och massa massa chips! Tänk vad trögfattade
vi kommer bli nu om vi lyckas och på torsdag har båda möte också. Hehe nae men vi kommer somna.Nog om det.Det är inte säkert än om Julia kan följa med till skåne vilket jag tycker är synd eftersom då måste jag sitta
själv på en buss i typ 6 timmar,men vi får hoppas! Har inte så mycket mer att skriva , nu ska jag ladda ner cs eftersom jag inte kunde ladda ner cod Uuuh coolt ja-vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0