Allt blir så svårt utan dig

Hade skrivit ett långt inlägg som jag råka tabort..Men iallafall förlåt för den dåliga uppdateringen har knappt någon ork och så har jag ju aldrig tid att ta nya bilder så då blir inläggen endå sjukt tråkiga.Men känner själv att jag måste bli bättre. Idag vaknade vi vid 3 sov alltså bort dagen.Så vi tog på oss och gick en promenad och pratade om allt möjligt , dock ledde den promenaden till hennes pappa så hon hämtade pengar.Senare drog vi och handlade lite som hon skulle ha ikväll så hon klarade kvällen/natten utan mig HEHE. Imorgon vid 11 har jag möte sen drar jag till Julia och sover kvar där,ska vända tilllbaka dygnet då med!

Kom tillbaka..

Kommentarer
Postat av: alva

kan inte du skriva ett inlägg om vad som hände med dig pappa? :(

2011-07-05 @ 00:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0