Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Glömde kameran hemma så kunde inte ta några bilder från igår
Hejhej.
Hann inte blogga igår pågrund av att allt var jävligt stressigt. Kom till Julia vid halv 2,vi sprang ner till stan vid 3 och köpte en väska sen hem och på hem vägen märkte jag att jag hade tappat min P iercing till naveln så fick pengar och vid fem fick jag stressa ner till stan enu en gång för att köpa en ny så när jag kom hem till Julia så hade hålfan växt igen...så nu har jag itne längre hål i naveln,får se om jag tar igen i vinter.Senare drog vi och kollade på Veronica maggio och träffade lite härligt folk. Julia är borta, orkar inte leta efter henne,tror hon har dissat mig och laggt sig i hennes säng istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0