vore ingenting utan er.♥

hejhej!

Vakna vid 12 idag,skönt med lite sovmorgon...sabina..:*
ae men åkte och mötte min älskling Julia vid 3-4 och vi drog direkt
och köpte gooodis,sen hem till mej och chilla galet till håkan hellström♥♥
senare följde jag med henne och sola sen hem igen och sen vid 9 följde jag henne
hem och kom hem vid halv 11,imorn väcker mamma mej vid halv 7
eftersom jag vaknar inte av min klocka på mobilen,iallafall
följer med Julia till tandläkarn vid halv 10,alltså
vad snäll jag är...skullelika gärna kunna sova men ist
följer jag med henne :*
veckan kommer iaf se ut så här;
måndag:Juliaaa
tisdag:träffa folk
onsdag: -
torsdag:Sabina&julia kommer och
sover även kvar till söndag ;)
fredag: pierca naveln,hämta biljetterna till royal white night♥
lördag:fest hos simon
söndag: -
men nu måste jag dra,pusssssss


Kommentarer
Postat av: ' sabinaolsen

inte mitt fel att jag hade sovit klart då (A) <3

2011-02-21 @ 10:28:40
URL: http://sabinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0