vill bara glömma dej

hejhej!
Sitter här och väntar på Becca som är och tränar...
får se om hon sover kvar men iallafall så kom
 hon hit vid 1 och vi gjorde inte så mycket,musik osv...
vid 5 åkte hon och träna,imoooorn
vet jag inte vad som händer träffar iallafall Julia
och hon sover kvar ochså vid 12 går vi till
donken haha...bestämt o allt;)
nae men antingen sover ju Sabina
med här eller så kommer hon på fredag:)jag älskar mina
älsklingar.Har bestämt mer om fredag nu , åker och piercar naveln
sen åker vi till maxi och shoppar oså och mellan 8-halv 12
måste vi åka och hämta biljetterna,och lördag åker
vi en snabbis till stan och sen hem och fixar
lite och sen på kvällen drar vi somsagt till Simon och dom:)
på söndag drar jag och solar;)måste
verkligen få lite fääärg på kroppen..hehehe..det här är typ
20 gången jag berättar om helgen,
fick reda på att vi har svenska läxa över loovet och jag var sjuk när lärarn
sa det så det är ju braaa....kommer aldrig hinna,fast igentligen går
ju skolan före men inte på ett lov!men fan..hehe hon kommer döda mej
vi ska redovisa om en bok vi har läst fast jag har ju inte ens valt en
bok.Och på fredan har vi engelska prov med KUL eftersom jag älskar engelska
så häääääär mycket,ae men jag vet itne ens vad vi kommer
ha på provet,kommer inte ens ihåg vad vi har jobbat med...nivet...när man har lov
glömmer man skolan;)nae men nu ska jag försöka få tag i Becca och så men
uppdaterar mer imorn,eller det kan jag ju inte eftersom jag inte
har nått jävla internet dåååå,men bloggar igen på fredag,pusshej:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0