skulle passa bra med sommar nu!

hejhej! förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte hunnit att blogga,igår vid halv 8 drog jag Julia och Emma till eneby för att möta Filip och Tobbe men då var dom inte där,vi skulle åka till svärtinge tillsammans men dom hade redan åkt så vi fick vänta i två timmar på ica tills bussen kom;)vid 10 nångång mötte dom oss i svärtinge och vi gick typ runt där och besökte peddostuugan lite smått läskigt,sen tog vi 23.15 bussen heeem och kom hem vid typ 20 i 12 och då tog jag och Julia ett varmt bad med fanta och mackooor eftersom det var skapligt kallt ute och döhungriga.Idag vakna vi typ vid 12 och då gick vi upp och åt och fixa oss och sen mötte Freddy och Martin,vi drog till mcdonald's och sen hem till mej och sen till maxi ;) och gick runt där och så alla vet så kommer jag och Julia va med i nt på allahjärtansdag alltså om två veckor´,vi fick skicka en allahjärtansdag hälsning till vem som helst så jag valde till Julia fast hon stod brevid mej och Julia skicka en tilll sin mamma:')haha sjukt pinsamt eftersom jag inte visste vad jag skulle säga..men det var kul,men kom iallafall hem nyss! Imorn efter skolan så ska Freddy bjuda oss på pizza och han var ju fullt seriös med...senare åker vi till Julia och träffar Filip och antagligen Tobbe:).Riktigt bra helg måste jag säga!Men nu ska jag äta,pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0