sjukling

hejhej.Sitter här hemma,är sjuk det går aldrig över-.Så nu äter jag vanijlglass och dricker cola.Måste plugga har om prov i matten på fredag och så har jag kemiprov då med,och så var det nått annat med men nu måste jag verkligen klara matten så jag får ett G iallafall!Hann inte blogga igår kväll eftersom när jag hade följt Julia tog jag tvåan vid henne men när jag var vid södertull så vart det nått fel med spårvagnen så var jag tvungen att gå av och då var klockan halv 11 då gick jag ner till mcdonald's och vänta där utanför på att mamma  skulle komma för jag kunde inte ta trean heller eftersom mamma redan var påväg så var hemma vid kvart över 11 döökallt så nu är jag enu sjukare..Vid halv 12 kom mamma hem med mcdonald's efter det gick jag och la mej. Iallafall ragga var dökul! Synd bara att det är en gång i veckan;) och jag och Julia var ju typ dom bästa där hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0