sånna som dej äcklar mej.

förlåt för den dåliga uppdateringen men har knappt haft tid att blogga,men dom här dagarna har vart sjukt roliga.Igår drog jag och Emma& Sabina till Robin och såg på film och somna typ..senare vid 6 nångång drog vi hem och sen åkte jag vidare till Julia finns alltiid om du behöver mej.Iallafall vi drog ner till stan så söta som vi var och köpte godis sen drog jag hem direkt eftersom Sabina vänta på mej där hemma:* vid 11 drog vi till Simon och nörda cod haha...nae men efter en stund kom Kalle och vi chilla galet till håkan hellström ;) vid 1 tog vi spårvagnen hem och jag somna medans dom typ nörda data..idag vakna vi vid 10?och fixa oss oså sen kom Kalle och efter en stund kom Johan med och vi såg på film och inget mer hah vid halv 5 drog vi vidare för att kolla på Robins träning(rugby)imorn funderar jag på att bara va hemma elller så träffar jag Julia eller nått,Tagga fredag nurå♥, ska ringa imorn och beställa tid för att pierca mej i naveln;)



Är så jävla trött på sånna som dej,
man leker bara itne med andras känslor..
kanske inte vart kär men jag kunde ha blivit,
så jävla drygt och komma nu...jag bryr mej inte ens,inte
värt att lägga min tid på dej.vill bara hitta
nån jävla fucking underbar kille,som bryr sej
som är äkta och sjukt jävla snäll, alltså en "dröm kille"
som inte ens finns?

bild från idag♥


Kommentarer
Postat av: ' sabinaolsen

babe , hes aint worth it <3

2011-02-20 @ 01:01:01
URL: http://sabinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0