ni skulle kunna bli ett fint par ;)

hej! Dagen var hur bra som helst! orkar inte berätta vad vi hade för lektioner men vi såg iallafall på film Sandor slash ida :) bättre en vad jag trodde att den skulle va iallafall! Läser ju boken nu med i skolan , och den skulle senast vara klar idag men man kan lämna in den imorn med och har masssa sidor kvar...men eftersom jag bara blir sjukare o sjukare ju mer jag går ut så blire nog att va hemma imorn , vill bli helt frisk till helgen! iallafall efter skolan mötte jag och Julia..Emma,Martin,Filip och Tobbe :) vi drog ner till maxi och gick runt lite..senare drog Tobbe och sen Julia och då tog vi andra bussen till rese där Filip tog sin buss hem och jag Emma o Martin åkte hem hit...Har nyss pluggat har typ 2 frågor kvar av boken , sen ska jag bada,äta,plugga,tv,plugga,sova(y)

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0