ni är så jävla bäst!

hejhej!Seg uppdatering här vavava,iallafall har piercat mej nurå,bild kommer imorn hinner inte idag,men efter jag hade piercat mej drog jag Julia och Sabina till stann och köpte lite , bild på det kommer också imorn,
vid 11 drog Sabina och jag in till stan och mötte upp nicklas och två till,efter det drog vi vidare till Bairam och osv..iallfall kom hem nångång efter 12,somna vid 2-3 och vakna vid jagvet itne , är sjukt taggad inför kvällen!
men om ett tag drar vi och äter kebbab(A) och sen antagligen till Robins träning..och senare hem och fixa oss och tagga inför kvällen , men nu måste jag fixa lite men bloggar mer imorn , pusshej.

Utan er vore jag ingenting,jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0