jag har två underbara allrabästavänner...


Vad skulle jag göra utan en vän som dej? som alltid ställer upp och finns där
, som jag kan lita på till 100% som alltid får mej på bra humör.En vän som dej borde
alla ha,Jag är så jävla glad över att kunna kalla dej för min allrabästavän!
lätt den finaste människan på jorden!

Rebecca, min underbara vän,bara jag ser dej så ler jag , har jämt grymt
kul med dej,känt varandra sen dagis då vi hittade på massa"bus" som Ingela
sa en gång:* du är så jävla underbar , så fin! Och är även glad av att kunnakalla dej med
för min allrabästavän.

Bästa ni , utan er finns inte jag , skulle vara så jävla anorlunda om jag inte
hade lärt känna er..ångrar inte en minut,vänner livet ut! Jag älskar er något enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0