jag älskar dej

Inte så länge sen jag blogga men jag kör ett inlägg till ;) Äter frukooost nu,har sovit i några timmar så jävla skönt!Pratade nyss med Julia i tele,fick reda på att dom redan har slutat ,alltså JÄMT när jag är sjuk så händer det nått kul typ sluta tidigare,två timmars håltimme osvosv..nae men fick reda på också att vi börjar 10 över 10 tror jag det var! :D Ska nog snart badaa,och välja kläder till imorn, Villl ha pengar fan!Måste köpa nya kläder igen!Bara för att inte jag har någgra pengar nu så kommer det in massa snyggt!alltså skit pådom..hehe..naaaae men nu ska jag gå en sväng imin lägenhet och kolla ut på dom små barnen som kommer springande hem från skolan/dagis!underbart(K)puuuuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0