det är nu jag mår som bäst

hejhej!:) Måsyte bara säga att det här lovet har vart grymt kul! och önska att det var en vecka till,orkar verkligen itne med skolan nu.Tänkte berätta lite om igår;)vi drog och åt på kungsgatan och sen drog vidare till Robins täning och var där typ en halv timme , sen hade vi sjukt brottom hem för att fixa oss och tagga inför kvällen sen vid 8 nångång drog vi till Simon och vid 2 drog vi vidare till donken och träffa lite nytt folk!:)
somna vid 5-halv 6 och vakna vid 12,följde Sabina och julia sen hem och fixa mej sen vidare till stan med Julia 10 min innan dom stängde,sen hem till Julia;) hah,nu sitter jag iallafall här i min ensamhet med glass och godis,känner mej tjock...men nu ska jag dra , pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0