grym kväll!

hejhej!Kom nyss hem från Julia men ska tillbaka dit senare,igår kom jag och emma till henne vid 8 och då såg vi på paranormal activity 2 skapligt äcklig...hah men sjukt mysigt hade vi ialllafall sen fixa vi oss lite och dunka musik och sen drog till Victor,hah vi var ju tvugna att gå typ runt hela strömmen vid 11 till han fast vi sprang halva vägen så jävla läskigt och precis efter vi hade sett filmen med!Haha iallafall när vi var utanför hans hus som vi inte ens visste va hans hus eftersom Julia trodde det var ett museum och ja ett minislott;) haha men så jävla stort!typ 100 rum eller nått,nae men vi typ gick runt och jag tränade på hans greejj alltså värsta biffen är jag...vi kom hem vid 1 igen och då såg vi på film i typ ett tag sen sov vi:) Ikv drar vi till en feeest i ektorp men nu vet jag itne vad som händer ska ta nått att äta och så ringa Julia,skriver mer ikv pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0