förlåt för den dåliga uppdateringen...men har inte haft tid..

hejhej! Ligger i sängen,har precis ätit fast åt knappt nått var inte sugen på mat så ligger och drogar halstabletter istället:) Åkte ju somsagt till Julia imorse bögen mötte mej inte!hihi, Alltså det känns ju sjukt bra att idrottslärarn hatar mej!(y) jätte kul liksom...fast nae.. iallafall dagen var rätt okej,förutom att jag hade jävligt ont i magen osv...men sista lektionen var matte och då gick jag hem och sov, så jävla sköönt! och så har jag pluggat lite med,men måste plugga mera snart så jag blir klar med svenskan nångång! Börjar sent imorgon fast åker till Julia vid 6 och funderar på om jag ska sova lite i hennes säng när jag kommer :* hah nae men vet inte vad vi har för lektioner imorrn men efter skolan drar jag och Julia till maxi med Emma&Martin ochså kanske Filip följer med myyyss.Men nu ska jag fortsätta att plugga och då menar jag att jag pluggar vid faceboook;) heheeeeee men puuusshej.

Inte för att jag känner den här tjejen.
Men hon har en sjukt bra blogg som jag inte alls
har följt länge men jag tycker verkligen att
alla borde följa den här bloggen;
http://axinder.blogg.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0