du vet ingenting....

Hejhej,haha bad Julia göra ett inlägg för jag hade verkligen ingen lust nu men eftersom det var sååå långt så gör jag ett ist men tack endå:* aa som hon sa har helgen spenderas med henne och det vart verkligen en lyckad helg!haha ni vet  vad vi gjorde igår så orkar inte berätta om det men aaa det hände lite grejjer så vi sov hemma ist för hos Johan haha lika bra det;)Haha vi somna vid 4 och jag vakna vid 10 av att hela sängen gungade och det var Julia som låg o garva medans hon filma in mej när jag sov gulligt för jag är ju så hääääääär söt när jag sover!!! haha nae men vi gick upp och städade sen drog jag och Emma hem.Fast antingen kommer Julia hit sen så ska vi träffa Jepppe och nån mer :) och imorn äre ju skola,något jag itne ser fram emot direkt...men nu ska jag fixa lite puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0