alltså verkligen tack!:*

hejhej!Dagen börja med att jag åkte till Julia sen åkte vi vidare till Becca och sen gick till himelstalundshallen ;) hah dökallt...skulle möta alla andra där vid 9 men ingen kom...inte ens lärarna?haha men vi pkte endå senare drog vi där ifrån..och jag och julia drog hem till henne fast hem vägen var typp värst vi frös,döhungriga,söta var vi itne då iaf..haha bad om att ingen  skulle se oss men då kommer det ju några och julia ramlar ner i snön haha det var faktiskt roligare en vad det låter;) hah sen gick vi förbi ett bageri och en chokladboll kosta 5 kr och Julia hade 4 men nae hon kunde inte buzzza med en krona....sen åkte vi iallafall hem till Julia och åt sen drog jag hem...:) och nu väntar jag på min saknade Sabina som sover kvar här inatt:*men nu ska jag fixa lite

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0