ja känner mig fri,fri från alla bekymmer ja haft förut

Hej! DAgen var riktigt seg,är fortfarande sjuk.Men ändå går jag till skolan för att slippa att ligga efter i
alla ämnen.Efter skolan drog vi ner till stan en stund,skulle träffa Sabina fast hon mådde inte bra såååå vi träffar
henne imorgon istället!Iallafall ska försöka öppna no boken,har läxa till imorgon om nervsystemet.Ska också hinna jobba lite med svenskan,vi ska skriva en krönika,himla svårt det ska va.Och så måste jag läsa i en bok som hetet  det finns inga skridskor i öknen tror jag..som ska vara klar ganska snart,har knappt börjat.Har läxor i ungefär varje ämne,förstår inte hur jag ska hinna.Iallafall det är snart helg,och har inget planerat,toppen.Men nu ska jag äta,ska försöka få Julia att skicka lite nya bilder ikväll puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0