kan du hjälpa mig , kan du hjälpa mig , och tusen gånger om

namen hejsan .  chill i cafeterian idagråh  förutom att vi stod på fel dag , skulle ha vart bättre om vi typ stod på torsdag lr nått ( läängsta dagen ) ;d , klassen slutade 11.50 dom hade tydligen ingen no så vi fick med sluta då om vi ville men jag stanna kvar så elin vänta på mig till halv 2 ,  sen drog vi ner till stan en snabbis
 ,nu har jag suttit i typ 1 och en halv timme med deckaren o suddat o skrivit om 10000 ggr och läst igenom det o så , så nu måste jag iaf få ett VG som jag är säker på att jag inte kommer få då . Så har jag no läxa till imrn med , kan inte ett skit , andreas kommer döda mig .......... !

FIN FINA BILDER FRÅN IDAG :***






Habibi , du är underbar  . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0