VARM CHOKLAD

Men tja . var på maxi föruuut och handla lite , påvägen hem åkte vi förbi mcdonalds. Fyfan så jävla varmt det är ute då lixom typ -17 grader , nae men när ja kom hem satte jag på mig mjukiskläder är så jävla frysen och snart ska jag göra varm choklad , mums .
Jag börjar seriöst bli sjuk mår inte alls bra är yr , fryser sönder ,  förkyld , trött , mår illa (yyy , får se hur jag mår imorgon bitti, men vill endå inte missa massa,
har engelska prov på fredag och matte test , och no läxa tills imron & så måste jag lämna in deckaren  som jag inte hann göra idag . är sjukt trött på skolan , typ 3 veckooor kvar då till JUL LOVET ! usch vad jag längtar ! 
Nu ska jag fixa min  varma choklad och sätta mig och plugga till provet , sötis becca skickar verben till mig på msn som kommer på provet ;* , älskar dig . ♥ 


Kommentarer
Postat av: beccish :d

klart ja skickaaaa!

du kommer få g!

och om du får omprov så ska ja hjäälpa dig!

puss,älskar dig med ♥

2010-12-03 @ 20:59:44
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0