Tack för att ni finns!

heejsan, sitter nu hos elin , ska sova här , imorn blire att träffa filip och hampus(; , dagen börjar iallafall med att ja och becca gick upp vid 10 jag duscha sen drog vi till becca och hon fixa sig mer där oså , sen drog vi och mötte elin utanför frisören efter det gick vi lite på stan och mötte saknade julia;*,efter stan tog elin&ja bussen till maxi för jag skulle köpa en ring som inte fanns på stan . haha jag har skrivit det här i över en timme nu :o ,jag orkar itne , skriver mer imorn ist;d

Rebecca Wallberg , en av dom underbaraste personerna jag känner , jag älskar dig bästadu!





Kommentarer
Postat av: beccish :d

du är underbar ! jag älskar dig !

2010-12-31 @ 12:37:58
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0