dricker fanta och pluggar till provet y)

hej , kollar nu på the vampire diaries , grymt bra måste jag säga ! , var hemma från skolan idag då , haha julia vart ju inte så glad ;*  , men nu mår jag iallafall bättre så ska till skolan imorn . min dag har sett ut så här ; sovit,tv ,pluggat ,vilat ,pluggat ,tv , ätit ,och nu pluggar framför tv y) ,juste tagga engelska provet imorn .. 
på söndag blire att gå på hoockey men resten av helgen ska jag nog bara vara hemma , funderar
på att baka pepparkakor på lördag lr nått , haha bra att veta va ? , nae men nu ska jag fortsätta att plugga ska försöka att få ett G på provet iallafall som jag redan vet att jag inte kommer få . (:


-måste bara säga att det är sjukt bra att julia är tillbaka i paradise hotel ! 






puuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0