ljustbrunt eller mer rödbrunt?

hejsan , kom på att jag har redovisning imorn i fysik , så nu sitter jag och skriver om vattenkraft , hittar inte så mycket , eller så äre att jag inte orkar leta . ja satt och höll på med min hårborste nyss o så fick jag in en tagg på borsten under min nagel så det börja blöda , treeevligt va? , fattar inte hur jag lyckas ?;o , efter skolan imorn blire att klä granen med mamma , har ingen aning vad jag ska ha på mig imorn , asså har verkligen ingenting rent ! , och så har jag panik om vad jag ska ha på mig på onsdag på julavslutingen , vill inte ha kläningen jag ska ha på jul , och får inget nytt innan onsdag heller och då äre ju försent .. , iallafall har avslutningen på morgonen vid 10 eller nått , efter det drar jag , julia , elin , becca o emma till maxi , ja ska julhandla och kanske köpa något till mig , funderar på att färga håret ljustbrunt igen som jag hade i somras fast då blire nog på torsdag eller innan nyår :d ,juste innan nyår ska ja pierca mig i naveln med bästavän julia ;* ,längtar som en gris fast endå inte , kommer dö när jag ligger där , fyfan hatar verkligen nålar , det värsta som finns typ .


antingen ljusbrunt eller mer rödbrun ? , kan inte bestämma mig ..
pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0