skulle aldrig klara mig utan er .

hejhej , dagen var okej , först slöjd ,B-språk lyssnade på jul låtar ( hellre det än att jobba;) , sen no , heltid (fikade) , sist matte , slutade 40 minuter tidigare så alltså halv 3  , drog till stan med julia hon köpte lite oså , sen vid halv 5 tog jag spårvagnen hem , gick direkt och köpte godis till imorn när vi ska kolla på film:),, vid 6 gick jag och solade med syster , nu ligger jag iallafall i sängen med chips och fanta (Y) såg nyss på top model . imorn blire bara att städa mitt rum och rensa min garderob , haha det behövs verkligen ! , tror jag vet vad jag ska ha på onsdag på avslutningen , ska nog ha min klänning som jag med ska ha på julafton men annars har jag verkligen inget annat att ha på mig , lägger nog upp en bild på det imorn:)
lite småsöta bilder:)


inte alls 1år gammal bild..;)

HAHA söt men aa 1år gammal..

förra vintern.

BästaNi!♥

Ni förstår inte hur mycket jag älskar er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0