Melontuggummi

Hejhej.kom nyss hem från hockeyn det var förlängt eftersom det hände nått med en spelare i hästen så ambulansen kom osv.. så var hemma vid 20 över 10 bara för att ni bryr er;),så jävlans kallt då! Nu ligger jag iaf i sängen under mitt varma täcke:d och äter goodis , aaa ,dagen var väl okej såg två filmer , jobba lite och sååå ,min saknade julia var sjuk idag ,men kommer imorgon har inte träffat henne sen i måndags;o . får skjuts imorn till skolan slipper gå y),har redovisning imorn på so om italien med julia , har typ fått ihop lite fakta om det kanske typ en sida och redovisningen ska ta typ 3min :o och snart kommer jag somna :D,pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0