jag tände på bomull..

aa rubriken.. jag skulle tända ett ljus men så tände ja på bomull ist ! så aa det börja brinna , fick västa paniken och sprang och blötte en badhanduk och la över det hjälpte iaf lite sen kom mamma med en stor hink vatten och hällde över , kommer aldrig tända ett ljus mer! nog om det ..
elin sover häär , vi var nyss och köpte lite chips och godis till ikv , blir nog bara myskväll , och imorn sover becca här , vi åker nog till maxi en stund på dagen o kollar lite..har inte så mycket  mer att skriva ,på måndag ska jag klippa mig , fast inte topparna ska bara klippa upp håret lite oså klippa luggen.här får ni lite seriösa bilder,pusshej.






riktigt söta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0