jag älskar dig .

Hjärtat , jag hatar att se hur du har det ! jag hatar att se dig ledsen! det är det värsta som finns , att se den personen som man verkligen bryr siig om inte mår bra ! du vet att jag alltid finns och stöttar dig genom allt!, allt kommer bli bra igen, det lovar jag !
jag vill inte skriva för mycket här . men jag vill bara att du verkligen vet att jag verkligen bryr mig , att jag lider med dig . du kan ringa mig när som helst! det vet du , tack för att du alltid finns här för mig ,
 du är den personen som jag vänder mig till när jag mår som sämst ingen verkligen ingen annan vet hur jag igentligen har det förutom du , och jag vill finnas där för dig som du har funnits här för mig , du fattar inte hur mycket jag uppskattar allt du har gjort! som jag sa jag hoppas verkligen att allt blir bra igen. ville bara säga det.
Jag älskar dig otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0