Ida è il migliore

hejhej, slutade mentorsdagen runt 12 idag, tog spårvagnen hem och åt , sen städa jag , oså testade jag klännignen som jag ska ha imorn på avslutningen, snart så ska jag klä granen som jag igentligen skulle ha gjort igår men hann inte eftersom jag solade oså , imorn blire att gå upp kvart i 6 tvätta håret , blåsa håret , ta på mig , sminka mig , oj ja ska hinna det på 45 min .. , iaf sen halv 7 drar jag mot haga skolan och väntar tills becca kommer med spårvagnen , så drar vi till julia fixar oss mer där  . åker till skolan ska vara där kvart i 9 :), uuuh får betygen imoorgon med dom flesta vet jag redan , svenskan- G , musik- G+ , bild- VG- , NO- G , efter avslutningen drar jag , becca , emma och elin till maxi , jag ska julhandla till 9st imorn :o , efter maxi drar jag och mamma till stan för att köpa julklappar till kusinerna , eftersom den affären inte finns på maxi men har ingen aning om vad affären heter ;d , inte bara lite stressig dag imorn! ganska sen som kommer och ska köpa julklappar nu två dar innan jul. pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0