Gott nytt år!

hej,förlåt för att jag inte har bloggat , men har verkligen inte haft någon lust. iallafall skulle ju igentligen börja blogga imorn men jag tänkte göra ett inlägg innan 2011:). asså jag är inte redo för 2011 än jag vet inte varför men jag är bara inte det?,äre bara jag som tycker att 2010 har gått sjukt snabbt? :o , iaf är hos elin nu , blir att va här ikv, går ut o ser på raketer vid typ 12 oså , orkar itne smälla själv så vi sket i att köpa egna . skulle ha vart med bästavän igentligen men en grej kom ivägen , FAN ! jag älskar dig ! de vet du . ska snart fixa oss trorja.. , vaknade vid kvart över 1 idag , är på båda dåligt humör och bra humör . jag vill inte att 2010 ska va över än ! men ska inte klaga , åh jag vet inte vad ja ska skriva . jag orkar inte skriva mer . skriver mer imorn om vad som har hänt i veckan oså , pusshej


hoppas 2011 blir ett bättre år , och förändrar massa skit..
2010- har vart helt otroligt vissa stunder men endå inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0