god jul!

hejhej:D , kom nyss hem från kusinerna! , jätte mysigt , älskar att vara med släkten, iallafall kom dit vid 2 nångång , så åt vi lite julmat , och sen såg på kalle anka:)haha, senare kom mamma.ja gick ut och mötte julia eftersom hennes kusiner också bor i villlllbergeeen :D så hon fick sin julklapp oså , jag älskar dig bästavän! , vid 4 typ öppnade vi julklapparna , jag fick en tröja av kusinerna., och så fick ja ett spårvagnskort av mormor eftersom hon vet att ja åker spårvagn mycket haha, o ett par armband o nått mer av henne:) , senare såg vi på alice i underlandet 3D riktigt mysigt! och sist så fika vi! , ah nu är jag iallafall hemma , har satt på mig mjukis kläder och ligger nu i sängen med chips&fanta;d , tack för en underbar dag,ni är bäst! lägger antingen in bilder på julklapparna senare eller imorn. god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0