.....

Allt är så jobbigt, så jävla jobbigt , orkar snart inte mer , har stått ut så länge nu , men ja älskar er så jävla mycket , ni är min familj, en del av mitt liv ,vill bara att allting ska va bra , igentligen har det aldrig vart bra , men det verkar bara bli värre o värre , så sjukt jobbigt , klarar det snart inte mer , tårarna rinner , vill bara till skolan för att komma bort , finns bara en person som verkligen förstår mig som vet precis hur ja har det,som alltid finns där för mig , som jag litar på till 100% ,som jag kan berätta allt för,den underbaraste personen som finns . julia vad fan skulle jag göra utan dig , skulle seriöst aldrig klara mig , även vi bråkar ibland så vill ja verkligen inte förlora dig vad som än händer , en vän som dig borde alla ha . Du är så jävla bäst , den bästavännen man kan ha , när ja är med dig glömmer jag allt , går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig!♥

ALLRABÄSTAVÄN!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig mitt hjärtaa♥

2010-12-10 @ 21:50:45
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0